Kıvanç Tatlıtuğ





Tuesday, March 21, 2006

Azra ile Evlilik Başka Bahara

Kıvanç Tatlıtuğ, uzun suredir birlikte oldugu Azra Akin ile evlenmeyi simdilik dusunmuyor. Tatlitug "İkimiz de cok yogunuz. Evlilik icin erken" diyor.

Kanal D'de ekrana gelen "Gumus" dizisinin tescilli yakisiklisi Kıvanç Tatlıtuğ, dunya guzelimiz Azra Akin ile Cin'de duzenlenen dunya guzellik yarismasi sonrasi evlenecegi yolundaki iddialari yalanladi. Tatlitug ile dizi ve film projeleri uzerine sohbet ettik...

* Azra Akin'la uzun suredir birliktesiniz. Evlilik soylentileri icin ne diyorsunuz...

Boyle bir sey yok. Azra da ben de simdilik evlenmeyi dusunmuyoruz. Haber sikintisi ceken bazi kisilerin masa basinda uydurdugu seyler bunlar. Evlilik icin henuz erken.

* İkiniz de oldukca yogunsunuz. Birbirinize zaman ayirmak konusunda sikinti cekiyor musunuz?

Evet, ikimiz de oldukca yogunuz ama birbirimize gereken zamani ayiriyoruz.

* Butun zamaninizi diziye ve oyunculuga ayiriyorsunuz. Mankenligi biraktiniz diyebilir miyiz?

Hayir, mankenligi birakmadim. İkisini de yapmaktan mutluyum. Sadece diziye daha fazla zaman ayirmam gerektiginden mankenlikle ilgili her projeyi kabul etmiyorum. Ama inandigini islere de elimden geldigince zaman ayiriyorum.

* Oyunculuk dersleri almaya devam ediyor musunuz?

Evet, dizide birlikte oynadigini tiyatrocu Latin Ceylan'dan dersler aliyorum. Kendimi gelistirmek adina elimden gelenin en iyisini yapmaya calisiyorum. Cunku kat etmem gereken uzun bir yol var onumde.

* Dizi disinda teklifler aliyor musunuz?

Evet, pek cok teklif aldim. Bunlar icerisinde one cikan iki sinema filmi projesi var onlari degerlendiriyorum.

* Bu film projelerinden biraz bahseder misiniz?

Yeni sezon icin hazirliklarimiz var. Su an proje asamasinda oldugu icin bir sey soylemek icin erken. Simdilik senaryo uzerinde calisiyoruz.

* Yine Mehmet karakteri gibi bir rol mu?

Aslinda okudugum senaryolarda Mehmet karakterine yakin olanlar da, ondan tamamen farkli olanlar da var. Benim icin onemli olan proje. Oyunculugumu gelistirecegine inandigim karakterleri elbette oynamak isterim.

Kaynak : E-KOLAY

0 Comments:

Post a Comment

<< Home