Kıvanç Tatlıtuğ





Tuesday, March 21, 2006

Kıvanç Tatlıtuğ Menajeriyle Mahkemelik Oldu

2002 Best Model of the World birincisi Kıvanç Tatlıtuğ, menajerinin 250 bin dolar tazminat istemiyle actigi davada ifade verdi.

Anne ve babasinin yalniz birakmadigi Tatlıtuğ, disiplinsiz calistigi yonundeki suclamalari kabul etmedi. İstanbul Asliye Ticaret Mahkemesi'nde gorulen tazminat davasina davali Kıvanç Tatlıtuğ ve avukati Huseyin Tuzcu ile davaci Erkan Özerman'in avukati Hasan Oguz Muftuoglu katildi. Avukat Muftuoglu'nun dinlettigi taniklar, Kıvanç Tatlıtuğ'un is disiplinine uymadiklarini anlatti.

Taniklar, ayni zamanda Tatlıtuğ'un gece hayatina duskun oldugunu hatta bir defasinda sarhos oldugu gerekcesiyle Fransa'da duzenlenen bir defileye cikmadigini da iddia ettiler. Kıvanç Tatlıtuğ'un avukati Huseyin Tuzcu tarafindan tanik olarak gosterilen 2002 Dunya Guzeli Azra Akin ise, mahkemede sevgilisi Tatlıtuğ'u savundu. Kıvanç Tatlıtuğ'un eski menajeri Erkan Özerman'in Tatlıtuğ'a uc yildir is bulamadigini anlatan Azra Akin'in ifadesinde, "Kendisini 6-7 yildan beri tanirim ve bircok iste birlikteydik. Kıvanç Tatlıtuğ, isini aksatmayan birisidir. Eski menajeri is bulamadigi icin ruhsal bunalima girmisti" seklinde konustugu ogrenildi. Durusma Nisan ayina ertelendi...

Kaynak : UCANKUS

4 Comments:

  • Slm Kivanc- Ben seni cok begeniyorum, sen iyi bir oyuncusun! Gumus Dizisi super--
    Turkcem pek iyi degil,cunku Europada yasiyorum- ozur dilerim:) KENDINE IYI BAK.

    Sevgilerimle Ben!

    By Anonymous Anonymous, at 4:54 PM  

  • Slm Kivanc- Ben seni cok begeniyorum, sen iyi bir oyuncusun! Gumus Dizisi super--
    Turkcem pek iyi degil,cunku Europada yasiyorum- ozur dilerim:) KENDINE IYI BAK.

    Sevgilerimle Ben!

    By Anonymous Anonymous, at 4:55 PM  

  • kıvanç canım benim seni çok seviyorum yaa sana çok hayranım yaa ne diimki çok yakışıklısın seni seviyorum hep dizilerinle ekranlarda ol ekranlardan uzak durma canım benimm

    By Anonymous Anonymous, at 8:51 AM  

  • Kıvncmmm*m!
    Seni çok seviyorum yaaa..(:<3*
    Keşke seni grebilsemm bitanmmmmmmm
    Çok seviyorum seni(=Tüm Dizilerini izliyorumm..(:Ne diyimki baska harikasın,yakısıklısın ve ayrıca gözlerin çok güzeL,herseyin..(:Neyse kendine cok iyi bak cnmMmmMMmmmm........*!
    (X

    By Anonymous Anonymous, at 3:56 AM  

Post a Comment

<< Home