Kıvanç Tatlıtuğ





Tuesday, March 21, 2006

Kıvanç'a Azra Yasağı

Sevgilisi Kıvanç Tatlıtuğ'u deli gibi kiskanan Azra Akin, ona opusme yasağı koydu.

Hep erkekler oyuncu sevgili ya da eslerine 'opusme, sevisme ve soyunma yasağı' koyacak degil ya! Bu kez bir kadin; Azra Akin, manken sevgilisi Kıvanç Tatlıtuğ'a opusme ve sevisme yasağı getirdi!

Rol Geregi Soyundu

'Gümüş' adli dizide ilk kez oyunculuk yapan Kıvanç Tatlıtuğ, rolu geregi soyunarak, oyuncu arkadasiyla yataga girdi. Kıvanç'in bu halleri Azra Akin'i kiskanclik krizine sokunca, genc mankene aninda opusme yasağı geldi!

Kaynak : SABAH

5 Comments:

  • bence yakismiyorlar songul evli olmasa ikisi cok yakisiyor birbirine ve azra kiskanmakla hakli ben olsamdada kiskanirim ben evliyim ve esimi cok seviyorum ama kivanc tatlitugu gercekten cok yakisikli buluyorum ummahan ozdag fransa
    opusme yasagi sacma songulun kocasi niye yasak koymuyor

    By Anonymous Anonymous, at 6:46 AM  

  • diziyi simdiye kadar hic kacirmadim kacirmamda bu dizi biterse uzulurum yada yine songule baska bir diziden gormek isterim

    By Anonymous Anonymous, at 6:49 AM  

  • bence azra akin ve kivanc tatlitug birbirine cok yakisiyorlar insallah omur boyu surer

    By Anonymous Anonymous, at 4:10 AM  

  • bence azrayla kivanc tatlotug´´nun ayrilmasi daha hayirli oldu onu cok begeniyorum ve basarili buluyorum ve bütün kalbimle destekliyorum seni nle gurur duyorum kivanc tatlitug sen bitanesin kardelen almanyadan

    By Anonymous Anonymous, at 7:49 PM  

  • bence azra ile kivanc yakismiyorlar. songul ve kivanc cok guzel sevgili olurlardi ama azra yakismiyor kivancla ve soyunma ve opusme sahneleri daha cok olsa dizide fena olmaz. bence songulde ve kivanc ta birbirlerini seviyorlar ve soyunma sahnesini cok istediler oynamayi

    By Anonymous Anonymous, at 9:59 AM  

Post a Comment

<< Home