Kıvanç Tatlıtuğ





Tuesday, September 26, 2006

Azra ile Evlilik Başka Bahara

Kanal D'de ekrana gelen "Gümüş" dizisinin tescilli yakışıklısı Kıvanç Tatlıtuğ, dünya güzelimiz Azra Akın ile Çin'de düzenlenen dünya güzellik yarışması sonrası evleneceği yolundaki iddiaları yalanladı. Tatlıtuğ ile dizi ve film projeleri üzerine sohbet ettik...

* Azra Akın'la uzun süredir birliktesiniz. Evlilik söylentileri için ne diyorsunuz...

Kıvanç Tatlıtuğ: Böyle bir şey yok. Azra da ben de şimdilik evlenmeyi düşünmüyoruz. Haber sıkıntısı çeken bazı kişilerin masa başında uydurduğu şeyler bunlar. Evlilik için henüz erken.

* İkiniz de oldukça yoğunsunuz. Birbirinize zaman ayırmak konusunda sıkıntı çekiyor musunuz?

Kıvanç Tatlıtuğ: Evet, ikimiz de oldukça yoğunuz ama birbirimize gereken zamanı ayırıyoruz.

* Bütün zamanınızı diziye ve oyunculuğa ayırıyorsunuz. Mankenliği bıraktınız diyebilir miyiz?

Kıvanç Tatlıtuğ: Hayır, mankenliği bırakmadım. İkisini de yapmaktan mutluyum. Sadece diziye daha fazla zaman ayırmam gerektiğinden mankenlikle ilgili her projeyi kabul etmiyorum. Ama inandığını işlere de elimden geldiğince zaman ayırıyorum.

* Oyunculuk dersleri almaya devam ediyor musunuz?

Kıvanç Tatlıtuğ: Evet, dizide birlikte oynadığını tiyatrocu Latin Ceylan'dan dersler alıyorum. Kendimi geliştirmek adına elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Çünkü kat etmem gereken uzun bir yol var önümde.

* Dizi dışında teklifler alıyor musunuz?

Kıvanç Tatlıtuğ: Evet, pek çok teklif aldım. Bunlar içerisinde öne çıkan iki sinema filmi projesi var onları değerlendiriyorum.

* Bu film projelerinden biraz bahseder misiniz?

Kıvanç Tatlıtuğ: Yeni sezon için hazırlıklarımız var. Şu an proje aşamasında olduğu için bir şey söylemek için erken. Şimdilik senaryo üzerinde çalışıyoruz.

* Yine Mehmet karakteri gibi bir rol mü?

Kıvanç Tatlıtuğ: Aslında okuduğum senaryolarda Mehmet karakterine yakın olanlar da, ondan tamamen farklı olanlar da var. Benim için önemli olan proje. Oyunculuğumu geliştireceğine inandığım karakterleri elbette oynamak isterim.

Kıvanç Tatlıtuğ

0 Comments:

Post a Comment

<< Home