Kıvanç Tatlıtuğ





Sunday, November 05, 2006

Kıvanç Tatlıtuğu Yalıda Fırtınalı Günler Bekliyor

Nihan’ı sevgilisi ile öpüşürken gören Mehmet (Kıvanç Tatlıtuğ) ona hesap sorar. Nihan ise Mehmet (Kıvanç Tatlıtuğ)’a hayatına karışma hakkı vermez ve münakaşa ederler. Nihan arabadakinin İlker olduğunu Mehmet’ten gizler. Mehmet eve çok sinirli gelir. Ona sürpriz hazırlayan Gümüş ise Mehmet’in Nihan ile birlikte olduğunu öğrendiğinde kırılır. Mehmet ile kavga ederler. Gümüş, Mehmet’in Nihan’ı kıskandığını düşünmektedir. Mehmet, Nihan’ın sevgilisinin kim olduğunu öğrenmeye çalışırken, şoke edici bir sürprizde ofiste yaşanır.
Bir kriz haberi de Bahar ile Gökhan cephesinden gelir. Onların iyiliği için çabalayan Gümüş’ün bu gayretleri sonuç verecek midir?
Yalıda ise Dilruba ile Şeref arasında soğuk savaş sürmektedir. Dilruba gün geçtikçe M. Fikri üzerindeki etkisini arttırmaya başlar. M. Fikri’yi avcunun içine alan Dilruba yavaş yavaş kafasındaki planları uygulamaya başlar.
Gümüş ile Mehmet (Kıvanç Tatlıtuğ)’in büyük aşkı ise yeni ve tehlikeli bir sınavdan daha geçecektir.

Kıvanç Tatlıtuğ
Kaynak: Kanald

7 Comments:

  • dss
    gümüş dizisini çok seviyorum
    sononun iyibitmesinide çok amaçok istiyorum
    birde internede henem izlenmesini rica ediyorum. gümüşle mehmetin hiç ayrılmamalarını nihanla mehmet
    uzak durmalarını rica ediyorum

    By Anonymous Anonymous, at 9:18 AM  

  • Gümüs dizisini benimde cok hosuma gidiyo. Ama dizi cumartesi gününe alininca, bir cok bölümüne izleyemedim. umarim yakinda gümüsün tekrar bölümleride yayinlanir.

    By Anonymous Anonymous, at 7:03 AM  

  • Ben isvicreden Merve,gümüs dizisini cok ama cok beyeniyoum, ama bencede diziyi cumartesi gününe almalari iyi olmadi, önceki gibi carsamba günü olsa daha iyi olurdu.

    By Anonymous Anonymous, at 7:10 AM  

  • gümüş ii gidiyordu ama yavaş yavaş soğumaya başladım. niye böyle oldu bilmem ama ritmi git gide düşüyor bence .. kendinize çeki düzen verin lütfen biraz izleyiciyi önemsiyorsanız

    By Anonymous Anonymous, at 3:11 AM  

  • ben seni çok seviyorum ama dizide çoık öpüsmeni istemiyorum çünkü seni kimseyle paylasmak istemiyorum

    By Anonymous Anonymous, at 4:18 PM  

  • memet super gıdıyosun ınan bende hoslanıyom senden ben sedef cok yakısıklı ve durust sevılgensın yaa senı sevıyorummm:)

    By Anonymous Anonymous, at 11:48 AM  

  • seni de dizini de çok seviyorum dizinin devamını getirin başarılar dilerim

    By Blogger elif, at 2:02 AM  

Post a Comment

<< Home