Kıvanç Tatlıtuğ





Sunday, November 05, 2006

Gümüş Tüm Heyecanıyla Devam Ediyor

Kıvanç Tatlıtuğun oynadığı Gümüş Tüm Heyecanıyla Devam Ediyor. Kıvanç Tatlıtuğun başrollerini oynadığı Gümüş dizisinin künyesini bir daha hatırlayalım.

Yapım : D Productions
Yapımcı : Engin Kıymaz
Yönetmen : Kemal Uzun
Senaryo : Eylem Canpolat- Sema Ergenekon
Müzik : Cem Erman

(Mehmet)Songül Öden
(Gümüş) Ekrem Bora
(M.Fikri) Güngör Bayrak
(Şeref) Laçin Ceylan
(Gülsün) Tarık Ünlüoğlu
(Tarık) Cüneyt Çalışkur
(Ahmet) Serdar Orçin
(Onur) Ayça Varlıer
(Pınar) Sevinç Gülşen
(Bahar) Soydan Soydaş
(Berk) Funda İlhan
(Esra) Sema Mumcu

Kıvanç Tatlıtuğ
Kaynak: Kanald

8 Comments:

  • nası ulaşabilirim ona maili var mı desem dierlerinden farkım kalmaz abartmış mı olurum?

    stardustvsstardust@hotmail.com

    By Anonymous Anonymous, at 9:44 AM  

  • merhab aşkımmm sana bayılıyorum seni çok begeniyorum sana nasıl ulaşabilrim

    By Anonymous Anonymous, at 12:10 AM  

  • selam kivanc nasilsin? seninle tanismak istiyorum güzelim hadi öptüm adim hülya k.

    By Anonymous Anonymous, at 7:44 AM  

  • seni çok ama çok seviyorum bi ara film ekranlar çıkmayınca çıldıracaktım seni görmedigim için seni çok seviyorum bebeğim

    By Anonymous Anonymous, at 4:11 PM  

  • seni çok ama çok seviyorum bi ara film ekranlar çıkmayınca çıldıracaktım seni görmedigim için seni çok seviyorum bebeğim

    By Anonymous Anonymous, at 4:12 PM  

  • slmss askım senı cok sevıyom sana nasıl ulasabılırımss yaa optum senı o gusel dudaklarından oky:)

    By Anonymous Anonymous, at 11:52 AM  

  • yaa memet ben senı cok cok sevıyorum yaaa ınan bır an aklımdan cıkmıyorsun walla yaa hıc bır bolumunu bıle kacırmıyom bılmıyom nıye acaba sevdıgımden mıdır dermısımm:) sıze msn adresımı verıyom ekleyın sızden rıcam yaa ben sedef verıyom; mis_sedef_@hotmail.com

    By Anonymous Anonymous, at 11:29 AM  

  • meraba nasılsınızzzz?

    By Anonymous Anonymous, at 11:31 AM  

Post a Comment

<< Home