Kıvanç Tatlıtuğ





Tuesday, March 21, 2006

Gümüş Brunch

Kanal D’nin ilgiyle izlenen dizisi ‘Gumus’ ekibi, onceki sabah Bogaz manzarali Abut Yalisi’nda, basarili gecen sezonu brunch’la kutladi. Basrollerini Songul Oden, Kıvanç Tatlıtuğ, Ekrem Bora ve Gungor Bayrak’in paylastigi ‘Gumus’te, Songul Oden’in hamile kalmasi ve Kıvanç Tatlıtuğ’un ise cocugu istememesi nedeniyle heyecan doruga cikmis durumda.

Kivanc: Ben olsam kabul ederdim

Dizinin genc oyuncusu Kıvanç Tatlıtuğ, ‘Ozel hayatimda ben boyle bir durumla karsilassaydim kabul ederdim’ dedi. 17 yasina kadar cok sakin bir cocuk oldugunu da sozlerine ekleyen Tatlitug, ‘Ama 18’den sonra bir hareketlilik var, delikan var, onu biraz fazlasiyla yasadim ben, 21 yasima kadar. Ondan sonra yine duruldum’ dedi. Tatlitug, Azra Akin’la evlilik planlarinin sorulmasi uzerine ise, ‘Su anda belli bir sure koymadik’ dedi

Kaynak: Hürriyetim

0 Comments:

Post a Comment

<< Home